menuordersearch
pouyeshmadar.ir

برد یخچال فریزر کمبی بلک کلور


برد یخچال فریزر کمبی بلک کلور
برد کمبی NF کلور
تصاویر
بیشتر
برد یخچال فریزر کمبی بلک کلور
(1)
(0)
با 1 سال گارانتی
وضعیت کالا : موجود
مدل کالا
با 1 سال گارانتی
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
2,400,000 تومان
توضیحات

برد یخچال فریزر کمبی کلور

برد یخچال فریزر کلور مدل کمبی بلک قطعه ای است که وظیفه کنترل و نظارت بر عملکردهای مختلف یخچال را بر عهده دارد. به مین برد یا برد اصلی نیز معروف است و بخشی از سیستم کنترل الکترونیکی یخچال است. برد یخچال فریز کمبی کلور معمولاً در پشت یخچال یا در سقف و داخل یک محفضه پلاستیکی قرار دارد.

 

برد کمبی کلور چندین عملکرد مهم را انجام می‌دهد. ابتدا کمپرسور را کنترل می‌کند که وظیفه خنک سازی یخچال را بر عهده دارد. برد دمای داخل یخچال را کنترل می‌کند و اگر تشخیص دهد که دما خیلی زیاد است، کمپرسور را فعال می‌کند تا خنک شدن دستگاه شروع شود. برعکس، اگر دما خیلی پایین باشد، برد کمپرسور را خاموش می‌کند تا از سرد شدن بیش از حد یخچال جلوگیری کند.

 

برد یخچال کلور علاوه بر کنترل کمپرسور، سیستم یخ زدایی را نیز کنترل می‌کند. این برد بر تجمع یخ یا در داخل یخچال نظارت می‌کند و در صورت نیاز سیستم یخ زدای یعنی همان دیفراست را فعال می‌کند تا از تجمع بیش از حد آن جلوگیری کند. این برد همچنین می‌تواند تشخیص دهد که آیا سیستم یخ زدایی به درستی کار نمی‌کند و می‌تواند کاربر را از مشکل آگاه کند.

 

برد کمبی بلک کلور عملکردهای مختلف دیگری مانند موتور فن، نمایشگر دما و چراغ ها را نیز کنترل می‌کند. می‌تواند تشخیص دهد که آیا هر یک از این اجزا به درستی کار میکند یا نه اگر هر کدام از اجزای داخلی کار نکند یا به درستی کار نکند با نشان دادن ارور مربوط به همان بخش به کابر اعلام میکند که بخش مربوطه دچار مشکل شده است.

همچنین برد کمبی کلور می‌تواند با سایر اجزای یخچال مانند کلید درب و ترموستات نیز ارتباط برقرار کند. این ارتباط کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که یخچال به خوبی کار می‌کند و همه اجزا به درستی با هم کار می‌کنند.

به طور خلاصه، برد یخچال و فریزر کلور جزء مهمی است که عملکردهای مختلف یخچال را کنترل و نظارت می‌کند. این به عنوان مغز سیستم کنترل الکترونیکی یخچال عمل می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه اجزا به درستی با هم کار می‌کنند تا دستگاه به طور کارآمد و موثر کار کند.

 

قیمت برد یخچال فریزر کمبی کلور

برای خرید برد یخچال فریزر کلور، می‌توانید به فروشگاه های لوازم خانگی، نمایندگان رسمی کلور و سایت های فروش آنلاین مثل پویش مدار مراجعه کنید. قیمت برد یخچال فریزرکمبی بلک کلور بستگی به سال تولید و وضعیت بازار دارد. به طور متوسط، قیمت برد یخچال فریزر کلور حدود 2 میلیون تومان است.

 

 

 

نظرات خریداران
*نام و نام خانوادگی
* ایمیل
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* ایمیل
* متن پیام

0 نظر
دفتر مرکزی
گیلان - سنگر - خیابان شهید انصاری - جنب کوچه فکر جوان -ساختمان آفتاب هشتم -پویش مدار

تلفن های تماس
شنبه تا پنج شنبه 9 صبح الی 8 شب
013-34526345​
09116527362
facebookinstagramwhatsuptelegramaparat